OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
Nr 1/2021 z dnia 17 września 2021 r.
Na podstawie art. 11 ust. 1 oraz art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 )
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: referent ds. świadczeń rodzinnych
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce, Medyka 159, 37-732 Medyka
tel. 16 671-53-75
Określenie stanowiska urzędniczego:
Stanowisko do obsługi zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych – (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 111 z późń. zm. ) i z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.877 z późń. zm.).
I. Wymagania niezbedne:
1.jest obywatelem polskim,
2.ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
3.posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
4.posiada wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
5.nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6.cieszy się nieposzlakowaną opinią.
II.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
1. biegła znajomość ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 111 z późń. zm. ) oraz ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.877 z późń. zm.).;
2. preferowane wykształcenie na kierunku: zarządzanie i marketing, administracja, prawo;
3. znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej;
4. znajomość zasad funkcjonowania zadań pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego;
5. biegła znajomość obsługi komputera i podstawowych programów pakietu Ms Office;
6. znajomość programów komputerowych: „ Świadczenia Rodzinne -Amazis ”, „ Fundusz Alimentacyjny - NEMEZIS ” ;
7. znajomość programu komputerowego do obsługi zadania „Czyste powietrze - ETER”
8. umiejętność obsługi aplikacji CAS , portalu Emp@tia;
9. umiejetność obsługi Elektronicznej Skrzynki Podawczej e-PUAP;
10. umiejetność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy;
11. umiejętność prawidłowej organizacji pracy, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, odpowiedzialność, dyspozycyjność, operatywność, systematyczność, dokładność;
12. nienaganna kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami,
2.wprowadzanie wniosków, przygotowywanie informacji, tworzenie projektu decyzji, list wypłat w systemie informatycznym do obsługi świadczeń rodzinnych,
3.współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania dokumentacji i jej weryfikacji niezbędnej dla ustalenia prawa do świadczeń, w tym obsługa portalu Emp@tia,
4.wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń,
5.przygotowywanie informacji i projektów decyzji administracyjnych;
6.sporządzanie list wypłat świadczeń;
7.prowadzenie teczek świadczeniobiorców, pełnej dokumentacji związanej z ustaleniem i wypłata świadczeń,
8.prowadzenie sprawozdawczości z zakresu świadczeń;
9.uzgadnianie wydatków, kosztów obsługi, planu finansowego w zakresie świadczeń rodzinnych,
10.kompletowanie dokumentacji, naliczanie dochodu pod kątem wystawiania zaświadczeń niezbędnych do ubiegania się o dotacje w Programie „ Czyste Powietrze ”.
IV. Zasady zastępstwa na stanowiskach: nie dotyczy.
V.Informacja o warunkach pracy:
1.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę : na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
2.Wymiar czasu pracy :1 etat.
3.wynagrodzenie: ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018, poz.936 z późń. zm.) oraz Zarządzenie Nr 3/09 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce z dnia 12 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagrodzenia pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce .
4.Inne dodatkowe informacje:
a/Planowany termin zatrudnienia: październik 2021 r.
b/stanowisko pracy: administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej, obsługa urządzeń biurowych, praca na dokumentach.
c/biuro: usytuowane w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce.
d/praca w wymiarze: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku.
VI. Wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: nie dotyczy.
VII. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej zawierajace oswiadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporzadzenie o ochronie danych), własnorecznie podpisane przez składającego(-cą) ofertę;
3. kwestionariusz osobowy:
4. kserokopie dokumentów potwierdzających:
-staż pracy i zatrudnienie ( świadectwa pracy lub inne dokumenty)
-posiadane wykształcenie, kwalifikacje i umiejetności (kserokopia dyplomów, zaświadczeń);
5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8. oświadczenie
9. oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną ( załącznik do ogłoszenia o naborze).
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelska polskiego;
11.opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada).
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową w terminie: do 29 września 2021 r. do godz. 13.00 na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce
Medyka 159, 37-732 Medyka
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. świadczeń rodzinnych ”
2. Decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.
4 .Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:
Etap I - spełnienie warunków formalnych;
Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
5. O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce.
Kierownik GOPS w Medyce
Renata Muszak