Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce

Medyka 159, 37-732 Medyka

 

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM

Nr 1/2021 z dnia 17 września 2021 r.

Na podstawie art. 11 ust. 1 oraz art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 )

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: referent ds. świadczeń rodzinnych

 

Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce, Medyka 159, 37-732 Medyka
tel. 16 671-53-75

Określenie stanowiska urzędniczego:

Stanowisko do obsługi zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych – (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 111 z późń. zm. ) i z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.877 z późń. zm.).

I. Wymagania niezbedne:

1.jest obywatelem polskim,

2.ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

3.posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

4.posiada wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego;

5.nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6.cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

II.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

1. biegła znajomość ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 111 z późń. zm. ) oraz ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.877 z późń. zm.).;

2. preferowane wykształcenie na kierunku: zarządzanie i marketing, administracja, prawo;

3. znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej;

4. znajomość zasad funkcjonowania zadań pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego;

5. biegła znajomość obsługi komputera i podstawowych programów pakietu Ms Office;

6. znajomość programów komputerowych: „ Świadczenia Rodzinne -Amazis ”, „ Fundusz Alimentacyjny - NEMEZIS ” ;

7. znajomość programu komputerowego do obsługi zadania „Czyste powietrze - ETER”

8. umiejętność obsługi aplikacji CAS , portalu Emp@tia;

9. umiejetność obsługi Elektronicznej Skrzynki Podawczej e-PUAP;

10. umiejetność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy;

11. umiejętność prawidłowej organizacji pracy, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, odpowiedzialność, dyspozycyjność, operatywność, systematyczność, dokładność;

12. nienaganna kultura osobista.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami,

2.wprowadzanie wniosków, przygotowywanie informacji, tworzenie projektu decyzji, list wypłat w systemie informatycznym do obsługi świadczeń rodzinnych,

3.współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania dokumentacji i jej weryfikacji niezbędnej dla ustalenia prawa do świadczeń, w tym obsługa portalu Emp@tia,

4.wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń,

5.przygotowywanie informacji i projektów decyzji administracyjnych;

6.sporządzanie list wypłat świadczeń;

7.prowadzenie teczek świadczeniobiorców, pełnej dokumentacji związanej z ustaleniem i wypłata świadczeń,

8.prowadzenie sprawozdawczości z zakresu świadczeń;

9.uzgadnianie wydatków, kosztów obsługi, planu finansowego w zakresie świadczeń rodzinnych,

10.kompletowanie dokumentacji, naliczanie dochodu pod kątem wystawiania zaświadczeń niezbędnych do ubiegania się o dotacje w Programie „ Czyste Powietrze ”.

IV. Zasady zastępstwa na stanowiskach: nie dotyczy.

V.Informacja o warunkach pracy:

1.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę : na czas określony, następnie na czas nieokreślony.

2.Wymiar czasu pracy :1 etat.

3.wynagrodzenie: ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018, poz.936 z późń. zm.) oraz Zarządzenie Nr 3/09 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce z dnia 12 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagrodzenia pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce .

4.Inne dodatkowe informacje:

a/Planowany termin zatrudnienia: październik 2021 r.

b/stanowisko pracy: administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej, obsługa urządzeń biurowych, praca na dokumentach.

c/biuro: usytuowane w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce.

d/praca w wymiarze: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku.

 

VI. Wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: nie dotyczy.

 

VII. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny;

2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej zawierajace oswiadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporzadzenie o ochronie danych), własnorecznie podpisane przez składającego(-cą) ofertę;

3. kwestionariusz osobowy:

4. kserokopie dokumentów potwierdzających:

-staż pracy i zatrudnienie ( świadectwa pracy lub inne dokumenty)

-posiadane wykształcenie, kwalifikacje i umiejetności (kserokopia dyplomów, zaświadczeń);

5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;

7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;

8. oświadczenie

9. oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną ( załącznik do ogłoszenia o naborze).

10. oświadczenie o posiadaniu obywatelska polskiego;

11.opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada).

 

VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową w terminie: do 29 września 2021 r. do godz. 13.00 na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce

Medyka 159, 37-732 Medyka

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. świadczeń rodzinnych ”

 

2. Decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

3. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.

4 .Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:

Etap I - spełnienie warunków formalnych;

Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.

5. O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce.

 

 

 

 

 

Kierownik GOPS w Medyce

Renata Muszak

Informacje

Liczba wyświetleń: 158
Utworzono dnia: 21.09.2021

Historia publikacji

  • 21.09.2021 14:09, Administrator
    Edycja dokumentu: OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
  • 21.09.2021 14:09, Administrator
    Dodanie dokumentu: OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM