KRAJOWA OFERTA PRACY PP-5310/………/…………..
I. Informacje dotyczące pracodawcy |
OFERTA : OTWARTA / ZAMKNIĘTA* |
||||||||||||
1. Nazwa pracodawcy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MEDYCE
|
3. Adres pracodawcy kod pocztowy/poczta 37-732 miejscowość MEDYKA gmina MEDYKA powiat PRZEMYSKI
|
||||||||||||
2. Nazwisko i stanowisko osoby wskazanej przez pracodawcę do kontaktu:
Renata Muszak Stanowisko: Kierownik GOPS Medyka
telefon lub inny sposób porozumienia się NR TELEFONU: (16) 671-53-75 W. 27 FORMA KONTAKTU: OSOBIŚCIE W SIEDZIBIE GOPS
|
|||||||||||||
4. Liczba aktualnie zatrudnionych pracowników:
10 |
5. Forma prawna prowadzonej działalności:
POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA
|
6. Numer statystyczny pracodawcy (Regon):
650960225
|
7. Numer identyfikacji podatkowej:
NIP 795-21-43-638 |
||||||||||
8. Podstawowy rodzaj działalności wg: PKD
8899 Z |
9. Nr Faksu:
(16) 671-53-75 |
10. Adres poczty elektronicznej:
gops@medyka.itl.pl |
|||||||||||
11. Adres str. internetowej: http://www.medyka.itl.pl/gops/ |
12.Pracodawca jest agencją zatrudnienia zgłaszającą ofertę pracy tymczasowej TAK/NIE* |
13. W okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty pracy pracodawca został ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie przepisów prawa pracy albo jest objęty postępowaniem dotyczącym naruszenia przepisów praca pracy TAK/NIE* |
|||||||||||
II. Informacje dotyczące oferty pracy |
|||||||||||||
14. Nazwa zawodu ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ |
15. Nazwa stanowiska ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ |
16. Liczba wolnych miejsc pracy 1 w tym dla osób niepełnosprawnych |
|||||||||||
17. Kod zawodu
|
18. Informacja o liczbie osób spełniających wymagania pracodawcy TAK/NIE |
||||||||||||
19. Wnioskowana liczba kandydatów 1 |
|||||||||||||
20. Miejsce wykonywania pracy
MIEJSCOWOŚĆ Gmina MEDYKA |
21. Ogólny zakres obowiązków WSPARCIE W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH ORAZ FUNKCJONOWANIU W ŻYCIU SPOŁECZNYM OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ |
22. Rodzaj umowy:
UMOWA ZLECENIE
|
23. System i rozkład czasu pracy 1) jednozmianowa 2) dwie zmiany 3) inny |
||||||||||
24. Wymiar czasu pracy: 8-22
14 godzin tygodniowo |
25. Data rozpoczęcia zatrudnienia
01.01.2024r |
26. Okres aktualności oferty do 31.12.2023r. |
27. Upowszechnić informacje identyfikujące pracodawcę TAK/NIE* |
||||||||||
28. Wysokość wynagrodzenia -brutto 50 zł godzina |
29. System wynagradzania (akordowy, prowizyjny, czasowy, itp.)
.................................................................. |
30. Okres zatrudnienia 1) na czas nieokreślony 2) na czas określony od 01.01.2024 do 31.12.2024 |
31. Oferta pracy tymczasowej TAK/NIE* |
||||||||||
32. Częstotliwość kontaktów z pracodawcą ……………………………….. |
33. Oferta zgłoszona do innego PUP TAK/NIE* |
34. Ofertę upowszechnić w państwie EOG TAK/NIE* |
|||||||||||
35. Ofertę przekazać do Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu w celu upowszechnienia w ich siedzibie |
36. Informacja Starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych TAK/NIE*
|
||||||||||||
37. Wymagania – oczekiwania pracodawcy 1) ŚREDNIE,POMATURALNE, WYŻSZE ( w tym pożądany kierunek) Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: asystent osoby niepełnosprawnej1), opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, siostra PCK, pielęgniarka, fizjoterapeuta; lub 2) posiadająca co najmniej 6-miesięczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami 1.Umiejętność skutecznego komunikowania się. 3. znajomość języka obcego bez znaczenia Stopień znajomości: A1-początkujący, A2-niższy średnio zaawansowany, B1-średniozaawansowany, B2 wyższy średniozaawansowany, C1-zaawansowany, C2-biegły (wskazać dla każdego języka obcego) 7) inne .............................................................................................. I. Wymagania dodatkowe: II. Posiadanie przeszkolenia i doświadczenia w zakresie: |
|||||||||||||
III. Adnotacje urzędu pracy |
|||||||||||||
38. Nr karty pracodawcy
……………………………….
|
39. Data przyjęcia zgłoszenia
……………………………. |
40. Nr oferty (SYRIUSZ) |
41. Data i przyczyna dezaktualizacji oferty (zrealizowana, wycofana , anulowana) |
) Zawód asystenta osoby niepełnosprawnej jest wymieniony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018 r. poz. 227, z późn. zm.) pod symbolem 341201 w ramach grupy: Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej (symbol 3412).
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MEDYCE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO: ASYSTENT RODZINY
Forma zatrudnienia: umowa o prace na czas określony
Liczba miejsc pracy: 1
Przewidywany termin realizacji umowy: 01.12.2023 r.
I. Wymagania niezbędne:
zgodnie z art. 12 ustawy o wspieraniu rodziny i systenmie pieczy zastępczej ( t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 447 ze zm.)
Asystentem rodziny może być osoba, która:
1.Posiada:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3 – letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
3. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestepstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
II. Wymagania dodatkowe:
-
Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku;
-
Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
-
Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
-
Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;
-
Umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodziną;
-
Prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;
-
Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zgodnie z art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 447 ze zm.).
Do zadań asystenta rodziny należyw w szczególności:
-
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;
-
opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
-
udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
-
udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
-
udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
-
udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
-
wspieranie aktywności społecznej rodzin;
-
motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
-
udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
-
motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
-
udzielenie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,;
-
podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
-
prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci;
13a. realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wspieraniu
kobiet w ciąży i rodzin “ Za życiem” ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1329 );
-
-
prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
-
dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 447 ze zm.)
-
monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
-
sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
-
współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
-
19. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno-pomocową, o których mowa w art 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1249 z późn. zm.), lub innymi podmiotami, których pomocy przy wykonaniu zadań uzna za niezbędną.
IV. Informacje dodatkowe:
-
Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach umowy o pracę na czas określony;
-
Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego, na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona;
-
Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny i CV;
-
Klauzula informacyjna – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
Kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
-
Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;
-
Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków asystenta rodziny;
-
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
Oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona lub ograniczona;
-
Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
-
W przypadku zawarcia umowy o pracę na czas określony kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.
VI. Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce, 37-732 Medyka 159 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
VII. Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA ASYSTENTA RODZINY” należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce, 37-732 Medyka 159 w terminie do dnia 29 listopada 2023 roku, do godz. 15.00. Decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Medyka, dnia 04.10.2023 r.