Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce

na stanowiska urzędnicze i inne

 

KRAJOWA OFERTA PRACY PP-5310/………/…………..

I. Informacje dotyczące pracodawcy

OFERTA : OTWARTA / ZAMKNIĘTA*

1. Nazwa pracodawcy

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MEDYCE

 

 

3. Adres pracodawcy

kod pocztowy/poczta 37-732

miejscowość MEDYKA

gmina MEDYKA

powiat PRZEMYSKI

 

2. Nazwisko i stanowisko osoby wskazanej przez pracodawcę do kontaktu:

 

Renata Muszak

Stanowisko: Kierownik GOPS Medyka

 

telefon lub inny sposób porozumienia się

NR TELEFONU: (16) 671-53-75 W. 27

FORMA KONTAKTU: OSOBIŚCIE W SIEDZIBIE GOPS

 

4. Liczba aktualnie zatrudnionych pracowników:

 

10

5. Forma prawna prowadzonej działalności:

 

POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA

 

 

6. Numer statystyczny pracodawcy (Regon):

 

650960225

 

 

7. Numer identyfikacji podatkowej:

 

NIP 795-21-43-638

8. Podstawowy rodzaj działalności wg: PKD

 

8899 Z

9. Nr Faksu:

 

(16) 671-53-75

10. Adres poczty elektronicznej:

 

gops@medyka.itl.pl

11. Adres str. internetowej:

http://www.medyka.itl.pl/gops/

12.Pracodawca jest agencją zatrudnienia zgłaszającą ofertę pracy tymczasowej

TAK/NIE*

13. W okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty pracy pracodawca został ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie przepisów prawa pracy albo jest objęty postępowaniem dotyczącym naruszenia przepisów praca pracy

TAK/NIE*

II. Informacje dotyczące oferty pracy

14. Nazwa zawodu

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

15. Nazwa stanowiska

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

16. Liczba wolnych miejsc pracy 1

w tym dla osób niepełnosprawnych

17. Kod zawodu

3

4

1

2

0

1

18. Informacja o liczbie osób spełniających wymagania pracodawcy

TAK/NIE

19. Wnioskowana liczba kandydatów

1

20. Miejsce wykonywania pracy

 

 

MIEJSCOWOŚĆ

Gmina MEDYKA

21. Ogólny zakres obowiązków

WSPARCIE W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH ORAZ FUNKCJONOWANIU W ŻYCIU SPOŁECZNYM OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

22. Rodzaj umowy:

 

UMOWA ZLECENIE

 

23. System i rozkład czasu pracy

1) jednozmianowa

2) dwie zmiany

3) inny

24. Wymiar czasu pracy: 8-22

 

14 godzin tygodniowo

25. Data rozpoczęcia zatrudnienia

 

01.01.2024r

26. Okres aktualności oferty

do 31.12.2023r.

27. Upowszechnić informacje identyfikujące pracodawcę

TAK/NIE*

28. Wysokość wynagrodzenia -brutto

50 zł godzina

29. System wynagradzania (akordowy, prowizyjny, czasowy, itp.)

 

..................................................................

30. Okres zatrudnienia

1) na czas nieokreślony

2) na czas określony od 01.01.2024 do 31.12.2024

31. Oferta pracy tymczasowej

TAK/NIE*

 

 

 

32. Częstotliwość kontaktów z pracodawcą

………………………………..

 

 

33. Oferta zgłoszona do innego PUP

TAK/NIE*

 

 

34. Ofertę upowszechnić w państwie EOG

TAK/NIE*

 

35. Ofertę przekazać do Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu w celu upowszechnienia w ich siedzibie

 

36. Informacja Starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych

TAK/NIE*

 

37. Wymagania – oczekiwania pracodawcy

1) ŚREDNIE,POMATURALNE, WYŻSZE ( w tym pożądany kierunek)

Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: asystent osoby niepełnosprawnej1), opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, siostra PCK, pielęgniarka, fizjoterapeuta; lub

2) posiadająca co najmniej 6-miesięczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami

1.Umiejętność skutecznego komunikowania się.
2. Umiejętności organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta.

3. znajomość języka obcego bez znaczenia

Stopień znajomości: A1-początkujący, A2-niższy średnio zaawansowany, B1-średniozaawansowany, B2 wyższy średniozaawansowany, C1-zaawansowany, C2-biegły (wskazać dla każdego języka obcego)

7) inne ..............................................................................................

I. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
2. Umiejętności organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta.
3. Spostrzegawczość, podzielność uwagi.
4. Zrównoważenie emocjonalne.
5. Odporność na trudne sytuacje i stres.

II. Posiadanie przeszkolenia i doświadczenia w zakresie:
1) Pracy z osobami niepełnosprawnymi
2) Nieposzlakowana opinia.
3) Pełna zdolność do czynności prawnych.
4) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

III. Adnotacje urzędu pracy

38. Nr karty pracodawcy

 

……………………………….

 

39. Data przyjęcia zgłoszenia

 

…………………………….

40. Nr oferty (SYRIUSZ)

41. Data i przyczyna dezaktualizacji oferty (zrealizowana, wycofana , anulowana)

 

 

 

 

 

 

 

1

) Zawód asystenta osoby niepełnosprawnej jest wymieniony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018 r. poz. 227, z późn. zm.) pod symbolem 341201 w ramach grupy: Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej (symbol 3412).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MEDYCE  OGŁASZA  NABÓR NA STANOWISKO: ASYSTENT RODZINY


 

Forma zatrudnienia: umowa o prace na czas określony

Liczba miejsc pracy: 1

Przewidywany termin realizacji umowy: 01.12.2023 r.


 

I. Wymagania niezbędne:

zgodnie z art. 12 ustawy o wspieraniu rodziny i systenmie pieczy zastępczej ( t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 447 ze zm.)

Asystentem rodziny może być osoba, która:

1.Posiada:

a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub

b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub

c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3 – letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,

2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,

3. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,

4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestepstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.


 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku;

  2. Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;

  3. Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;

  4. Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;

  5. Umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodziną;

  6. Prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;

  7. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.


 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zgodnie z art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 447 ze zm.).

Do zadań asystenta rodziny należyw w szczególności:

  1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;

  2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;

  3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;

  4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;

  5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;

  6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;

  7. wspieranie aktywności społecznej rodzin;

  8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;

  9. udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;

  10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;

  1. udzielenie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,;

  2. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;

  3. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci;

13a. realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wspieraniu

kobiet w ciąży i rodzin “ Za życiem” ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1329 );

    1. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;

    2. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 447 ze zm.)

    3. monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;

    4. sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;

    5. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;

19. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno-pomocową, o których mowa w art 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1249 z późn. zm.), lub innymi podmiotami, których pomocy przy wykonaniu zadań uzna za niezbędną.


 

IV. Informacje dodatkowe:

  1. Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach umowy o pracę na czas określony;

  2. Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego, na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona;

  3. Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.


 

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i CV;

  2. Klauzula informacyjna – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  4. Kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),

  5. Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje  z zakładów pracy;

  6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków asystenta rodziny;

  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  9. Oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona lub ograniczona;

  10. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;

  11. W przypadku zawarcia umowy o pracę na czas określony kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.


 


 

VI. Postępowanie rekrutacyjne:

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce, 37-732 Medyka 159 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.


 

VII. Termin i sposób składania ofert:

Dokumenty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA ASYSTENTA RODZINY” należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce, 37-732 Medyka 159 w terminie do dnia 29 listopada 2023 roku, do godz. 15.00. Decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.


 


 

Medyka, dnia 04.10.2023 r.

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny

Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Medyka

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Projekt "Czas na aktywność w Gminie Medyka" został zrealizowany z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

Więcej informacji na stronie www.medyka.itl.pl/gops